Kitabı çok beğendim. Konu gayet güzel işlenmiş karakterler de çok güzel anlatılmış. Yazar, batılılaşmayla birlikte değişen hayatları, insanları özellikle Seniha ve Naim efendi üzerinden çok başarılı bir şekilde okura sunmuş.Çok fazla Osmanlıca kelime var ama bazılarının anlamlarını yanlarında not olarak vermiş. Zaten bilmeseniz de bağlamdan çıkarıyorsunuz. Yani bu kelimeler bir kopukluk meydana getirmiyor. Yakup Kadri’nin kalemini beğendim okumak isteyenler tereddütsüz alabilirler.