Kitabın geneline baktığımda hakim olan bir akademik dil vardı ve bu da okumayı hayli zorlaştırdı. Fakat haksızlık etmek istemem,altını çizdiğim, üzerine düşündüğüm pasajlar oldu. Örneğin örgütlenmiş bir gruba dahil olan bireyin irade ve aklını bir süre sonra kullanamaz hale gelmesi, grubun düşük zekalı bireylerinin bireyi de aynı zeka seviyesine çektikleri ve bunun adına "adanmışlık" demeleri bilin bakalım aklıma neler getirdi...
Dolayısıyla kitap heybesinde bulunası ve ara ara yeri geldikçe atıfta bulunulası bir kitap diyebilirim.
Keyifli okumalar.