Sezgin Kaymaz romanı diye bir gerçek var. Bambaşka bir olay örgüsü var. Geber anne baştan sona büyük bir heyecanla okudum elimden bırakamadım. Finalde de oha dedirtti tam da üzerine düşündüğüm konuyu yazması ayrı beni şaşırtmış ve mutlu etmişti. Velhasıl Sezgin kaymaz nerde görürseniz muhakkak okuyun