Kitap bilim kurgu olarak geçiyor ama bence zaman makinesi dışında bilim kurgu havası pek yok; daha çok felsefi ve psikolojik bir sorgulama. Akıcı olduğu için kolay ilerleyen bir kitap ama rahatsız eden yönleri fazla. Farklı bir deneyim yaşattı ama tamamen sevdiğimi söyleyemem. Benim için 6/10’luk bir okumaydı.