Ben henüz yarısını okudum ama cidden beğendim. Bir de kitaptaki ana karakterin gerçek yaşam hikayesinden yola çıkarak oluşturulan bir roman olduğunu öğrenince daha bir etkilendim. Tamamı değilse de büyük bir kısmı biyografik sanırım. Roman sadece düz yazıdan oluşmuyor ayrıca şiirsel bir anlatımı var. Böyle olunca daha keyifli olmuş. Travmalara rağmen sesini, gücünü, kimliğini sanatla yeniden kuran bir kadının hikayesini okumak istersen öneririm 🌸