·384 syf.····Okunma: 30 Kasım 2025 02:53 Siz hiç tanımadığınız hatta hiç görmediğiniz bir insanın ölümüne ağladınız mı ? Üstelik bu kişi, uzun yıllar boyunca insanları aldatmış, bencil kendini beğenmiş biri.
"Hiç böyle biri için ağlanır mı ya; üstelik tanımıyorum bile" diyebilirsiniz. Tabi bu kitabı okumamışsanız.
Ne kadar kötü olsa da insan, yeniden başlayamaz mı?Değişemez mi? Belki bazıları değişmez. Ama bu kitap bazılarının da değişebileceğini gösteriyor insana.
Kahramana çok kızsam da, onun için ağladım. Belki de daha çok kendime kızdım ve kendim için ağladım...