Puan vermedi·472 syf.····Okunma: 30 Kasım 2025 06:54 Yazarın kalemiyle ilk kez tanışıyorum. Sade akıcı zorlamayan bir anlatımı var başka kitaplarını da okuyacağım mutlaka. Kitaba gelirsek okurken kendimi çok çaresiz kötü hissettiğim anlar oldu psikolojik olarak zorlandım çünkü yazar anlatımıyla olayın içinde hissettiriyor sizi. Sage nin ikiz kız kardeşi Rosemary'nin aslında ölmediği Willowbrook zihinsel engelliler okuluna verildiği ve orada kaybolduğunu öğrenmesiyle başlıyor hikaye.. Ve gittiğinde oranın aslında okul olmadığı tam bir bataklık olduğu gerçeğini acı bir şekilde öğreniyor . Kitabı okurken bazen polisiye bir roman okuyor hissine de kapıldım. Kitabı bitirdiğimde gerçekten Willowbrook diye bir yerin bir zamanlar olduğunu öğrendim. Orada yaşananların gerçek olması beni derinden sarstı. Kitabı sevdim beğendim okuma isteyenlere tavsiye ederim.