Kitap bittikten sonra benim de bir köpeğim varmış gibi hissettim. Kitabın ruhundan hala kopabilmiş değilim. Martin Eden de olduğu gibi yazar okuyucuyu kitabın öyküsüne bağlıyor. İnsanların ne kadar zalim olduklarını, çıkarları söz konusu olunca gözlerinin bir şey görmediğini anlayabiliyoruz. Kitabı sadece okumadım içindeki olayları bizzat tanık olarak yaşadım. Kimi yerde üzüldüm kimisinde kızdım ve sevindim. Jack London