Kitabı hiç beğenmedim, genel olarak başka bir kitabın öyküsünü iskelet belirleyen kitapları çok sevmiyorum, İstanbulda Aşk Babilde Ölüm yine fena değildi. Ama bu kitap ne yazık ki yanına bile yaklaşamıyor. Finali çok zayıf kalıyor. Evet okuması kolay ve yalın bir dili var ama hikaye doyurucu değil. Bir ihtimal kadın yazarlar beğenebilir, tabii ki beğenecek okurlar da olacaktır. Ama ben yapılan reklamlarla tam tezat bir kitap buldum elimde. Okuması kolay olduğu için bitirdim, yoksa muhtemelen yarıda bırakırdım.