Sakinliği boşvermişliği hayatta ana karakter olsan bile bir espirinin olmaması ile yirmili yaşlarındaki insanları çok iyi analiz eden bir romandı sadece çok içselleştirirsem diye korktuğumdan çok anlam aramadan okudum belki istediğim kişi olursam bu roman daha az canımı acıtır