Üç aşaması var bu işin: 1. Sevmemek ve sevilmemek 2. Sevmek ve sevilmemek (benim durumum) 3. Sevmek ve sevilmek Bence ikinci aşama birincisinden güzeldir, üçüncüye gelince, onun üstüne yoktur.
·1 alıntı·
349 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.