Puan vermedi·164 syf.····Okunma: 11 Aralık 2025 16:35 Merak ettiğim bir yazardı ve onu okumaya ilk kitabıyla başlamışım tesadüfen. Dili sade, akıcı bir kitap yazmış. Son kısımdaki sunuş bölümü yazarı biraz daha iyi tanımama katkı sağladı. Kitabi çok beğendiğimi söyleyemem hiç beğenmediğimi de. Çerezlik bir kitap gibi geldi bana. Bunda yazarın ilk kitabi olması etkili diye düşünüyorum. Sanırım kronolojik olarak diger kitaplarını da okuyup yazarın kendisini nasıl geliştirdiğini takip edeceğim:)