·148 syf.····Okunma: 14 Aralık 2025 23:27 Bir seri olduğunu bilmeden dördüncü kitap olan Aşk Evindeki Casus'u okumuş ve fazlasıyla sevmiştim. Aslında ana tema, yazım dili değişmese de Ateş Merdivenleri'ni sevemedim. Belki şu anki ruhsal durumumla ya da art arda aynı tarz kitapları okumuş olmamla alakalı olabilir. Ya da belki Lilian'ı sevemedim. Sabina'nın isteklerini, sorunlarını, çatışmalarını çok daha iyi anlayabilmişken Lilian'ı şımarık bir ergene benzettim. Çatışmaları yetişkin bir insanınkinden çok ergen çatışmaları gibiydi. Gecikmiş ergenliğinize sıçayım gerçekten. Djuna ile olan ilişkisi beni sinirlendirmekten öteye gitmedi. Kocanı çocuğunu aklına estiği için arkada bırakmışsın ama arzu duyduğun bir kadına "erkek olsaydın seninle sevişirdim" falan diyosun. Bu kadar da siksalak olmayın be. Vajinalar da vardır.