·480 syf.····Okunma: 22 Nisan 2016 00:00 ntrikalar, dönen dolaplar, heyecan, gerilim üst seviyede bir kitaptı fakat beni bir o kadar da yordu. Özellikle ilk 100 sayfa kadar isimlerle mekanlarla boğuştum. Fazla karakter fazla mekan vardı başlarda biraz beni zorladı. Buna rağmen olay örgüsünde karışıklık olmamasıda gayet güzeldi.