·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2025 15:46 Kitap güzeldi. Bir kızın gerçektende umudunu anlatan birşeydi. İkinci kitabını bile almaya gidicem diğerleri biterse. Bir kız var ,zihünden engelli diye gözüksede aslında o beynünde binlerce şey var ve o konuşamadığından söyleyemiyor. Artık konuşabildiğinde onun yeteneği ortaya çıkıyor. Baya bi güzel hatta yarışmaya dahi katılıyor. Tek kötü şey ona adaletsizlik yapıldı. HADİ GELİN ONUN ADINA YÜRÜYÜŞ YAPALIM