Puan vermedi·312 syf.····Okunma: 17 Aralık 2025 18:23 Kitabın sonuna geldiğimde bazı yerler için kafamda soru işaretleri kaldı. Ama genel anlamda ters köşeden ziyade kitabın kurgusunu iyi buldum.
Sonu biraz genel kitlenin beklentisi için yazılmış gibi, ben daha farklı bir son okumak isterdim.
Kitabın kurgusu, sonu, ters köşesi... es geçeyim içindeki cümleler çok doluydu. Genelde bu tarz kitaplarda yazarların tek derdi ters köşe yapmaktır ama cümleler, örnekler, düşünceler bana felsefik bir kitap okuyorum havası verdi. Bu sayede kitabı bir tık fazla sevdim.