Daha önce bu hikayeyi bir grisha kitabının sonunda ek hikaye olarak okumuştum. Hangi kitap oldugunu hatırlamıyorum ama birebir aynı hikayeydi, yine de çizgi roman diyebileceğim versiyonunu okumakta cok keyifliydi açıkçası. Grisha evrenini sevenler sevecektir diye tahmin ediyorum, ben de Cook keyif aldım çünkü en sevdiğim karakter Darkling... Daha önce ek hikaye olarak okuduğum zaman da keşke Darklingimin kendine ait bir kitabı olsa demiştim. Beklediğim şey tabii bu değildi agiejd ben direkt uzun bir kitap istiyorum ama yine de çok sevdim.