aslinda ilgi cekici bir hikaye ama nedense asla akmayan bir seyler var. ilk yarisi gayet guzeldi, maia'nin diger terzi adaylariyla rekabeti, sarnai'yle sahneleri o gerici atmosfer falan. ikinci yarida konu bambaska bir yere evrildi ve ben sahsen bu evrilmeyi cok gereksiz buldum :( hikaye ilk yaridaki haliyle gayet merak uyandiriciydi halbuki. edan & maia iliskisine gelince baslangicta aralarinda guzel bir cekim vardi ama edan cok cabuk asik oldugu icin iliski sikicilasmaya basladi sahneleri o kadar ilgimi cekmiyor artik... bir bitsin de ikinci kitabi okuyup okumayacagima o zaman karar verecegim. simdilik okumamaya daha yakin gibiyim ama sonu ucu acik sekilde biterse merakima yenilip kararimi degistirebilirim, ama simdilik boyle 😣 uzuldum biraz beklentim yuksekti bu seri icin