10/10
·70 syf.··
Beğendi
·
2018 3. kitabı
Kitabın sonu beni çok şaşırttı. Sonunda herşeyden umudumu kesmiştim ama sandığım gibi bitmedi. Ben çok beğendim. Ama kadının haraketlerini tam yorumlayamadım. Hem hak veriyorum hem de hak vermiyorum. Okumaya değer bir kitap oldugunu düşünüyorum...
Edebiyat
KorkuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Yayınları · 2022125,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.