Uzun zamandır okuma listemde olan bir kitaptı. Kitaba başlayınca neden bu zamana kadar okumadım diye kendime kızdım . Psikoloji benim fazlasıyla ilgimi çeken bir alan bu sebeple kitabı çok sevdim .Önsöz ve kaynakça kısmını saymazsak kitap 13 başlıktan oluşuyor .Bu başlıklardan bazıları : Birey ve Toplum, Yaşam ve Ölüm, Ortak Yaşam İlişkisi ,Kendini Yaşamak. Bu konularla ilgili oldukça açıklayıcı bir üslup ve dille anlatılmış.
Her okuduğum sayfada yeni şeyler öğrendim ,yeni bakış açıları kazandım .Kitap benim için oldukça yararlı oldu . Altını çizdiğim birçok yer oldu . Hatta bilerek yavaş okudum kitabı bitmesini istemedim. Kitabı bir kez daha okunacak kitaplar listeme ekledim bile .Herkesin okumasını tavsiye ederim . Çok ağır bir dili yok kitabın .Pek çok kişinin rahatlıkla anlayacağını düşünüyorum.