Bu kitabı 2018 yılında almıştım ve yarıda bıraktım. Sonrasında kitaplığımda gördükçe içime dert oldu. Böyle ünlü bir kitabı bir yandan merak ediyordum bir yandan da elim bir türlü okumaya gitmiyordu. Şimdi ise resmen inat ederek okudum ve an itibariyle bitirmiş bulunuyorum. İlk defa bi kitap ile ilgili kafam karışık. Bitirdim ve beğendim mi beğenmedim mi bilmiyorum. Bir yerden sonra okumaktan keyif almadım diyemem ama okurken kendimi zorladığım zamanlar da oldu.