Puan vermedi·565 syf.·
158 günde okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2025 17:43
·
2025 62. kitabı
Elias Canetti
8.3/10 · 4.503 okunma
·
24 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
J
Gönderi Sahibi
158 gün kaç ay oluyo ya? OHA OHAAA 5 ay falan. Ama güzeldi, sıkıntı yokk
J
Gönderi Sahibi
George akıl hastanesinden fischerlenin attığı telgraf sayesinde geldi ve evden Therese'yle kapıcıyı kovdu sonra evde her şeyi düzeltip kiene aylık falan bağlayıp defolup gitti. GERİZEKALI, ADAM DELİRMİŞ YA HANİ, KARDEŞİN YA HANİ, İYİLEŞMESİNİ BEKLEYEMEDİN Mİ BİRAZ. KENDİNİ DE KİTAPLIĞI DA İLK GECEDE YAKTI! MUTLU MUSUN?
J
Gönderi Sahibi
Yalnız kitabın sonunda mutlu sona kavuşan sadece Therese ve kapıcı. Kien'i de sayabiliriz aslında. Ölmeden önce tüm yaşamında gülmediği şekilde güldü çünkü
J
Gönderi Sahibi
AJSHISKWMSLSPLSÖWPSONDÖDĞEĞĞE kitabı kütüphaneden aldım. Biri son sayfaya şey yazmış: Gün yüzü görmeyesin Therese cadısı...
J
Gönderi Sahibi
Bu kitabın şöyle bi sorunu var: ileriki sayfalarda ne olacağını çok merak ediyorum ama okuma isteği çok az. Yani yazım şekli hoşuma gitmiyor desem değil aslında, farklı ve hoş. Ama yorucu geliyor okumak. OHA BULDUM: YORUCU, EVET. Şu anda bu cümleyi yazarken buldum. Kitap beynimi yoruyor bildiğin. Akıcı ama yorucu bi akıcılık, çok şey anlatmıyor ama çok farklı şeyleri çok detaylı anlatıyor ve insan okurken yoruluyor haliyle. Kitapla sorunumu 445. sayfaya gelince anlamam çok acı djdjdj
Reklam
J
Gönderi Sahibi
Bu kitap kadar insanların bencilliğini en ince ayrıntısına kadar gösterenini okuduğumu hatırlamıyorum. Karakterlerin hepsinin kafasının içine giriyorsunuz ve hepsinin kafasının içinde sadece kendisi var. Bütün olayları kendine göre yorumluyor, sadece kendisini düşünüyor. Böyle okurken korkunç ve iğrenç görünüyor o insanlar gözüme, sonra gerçek hayatta da herkesin böyle olduğu aklıma geliyor. Ama kabullenemiyorum işteee bunu kabullenmek çok zor
J
Gönderi Sahibi
Kitabın her sayfasında bi sonraki sayfada neler olacağını merak ediyorum. Nasıl biteceğini ise daha çok merak ediyorum. Genellikle kitapların az çok nasıl biteceğini ya yazarlarından ya da olayların gidişatından az çok anlarım ama bu kitabı hiç kestiremiyorum. Kien'in Thereseyle evlenmesinden daha acayip bi şey olacak mı acabaaaa