Üstadın 17. Kitabı da bitti. Yine masal tadında bir kitap daha okudum. Yine bitsin istemedim. Ama her güzel şeyin sonu olması gibi bunun da sonu geldi ve bitti.
Oya'nın,Neriman'ın, Bulut'un, Ferit'in ve dahi Kolsuz Recep'in, eski kabadayı Hamdi'nin , Oğuz'un Samet Babanın,Canan'ın, Selma'nın
Tepeköy 'de kesişen hayatlarının insana huzur, mutluluk ve kimiz zaman hüzün veren hikayelerini bu kitapta bulacaksınız.
Mustafa Kutlu okumak bir ayrıcalıktır. Ne mutlu onunla tanışana.
18. Kitaba Bismillah
AKASYA VE MANDOLİN