İyi değilim arkadaşlaaaar. Bu nasıl son, bu nasıl bir bitiş. Ah be Adaleeeet. Böyle mi olacaktı yani. Daha ne güzel yollar yürüyecektin.
Sevgili Nermin Yıldırım ın okuduğum ilk kitabı. Dili başlarda bir yordu yalan yok. Ama sonraaaa bir açıldı pir açıldı. Çok sevdim yazım tarzını. Biraz Şermin Yaşar a benzettim ama daha tasvirli hali gibi düşünün. Hikaye içine çekiyor bir müddet sonra. Ama ama o son ah o son…
Taciz, istismar tarzı olaylara değinmesi hoş olmuş. Arada ince mesajlar var.
Genel olarak sevdiğim bir kitap ve yazar oldu.
DokunmadanNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 202511,6bin okunma