Polisiye-Gerilim dediler,önüme tereyağlı menü geldi.
Kendimi tereyağına methiyeler,tereyağlı yemek tarifleri ve tereyağıyla içsel yüzleşmeler arasında buldum.
Cinayet yerine “azıcık daha tuz koysak mı?” tartışmalarını okuyunca dedim ki;
“Ben yanlış kitabamı daldım yoksa bu bir Masterchef cinayetimi?”
Sonuç? Kalbim değil ama midem baya gerildi…
Bu sene okuduklarım arasında en az heyecanlısı ama en çok kalorilisi sanırım bu kitap
Bu kadar yorum bile fazla sana.
Bizimle değilsin.