O kadar güzel ve o kadar akıcı bir kitap ki. Defalarca okudum, her seferinde aynı şeyleri hissettirdi. Erkeklere boyun eğmemeyi, kendi yolunu çizmeyi bana küçücük yaşta gösterdiğin ve seneler sonra tekrar okuyunca, yine aynı duyguları bana yaşattığın için teşekkürler Feride.