on üç günde bitirdigim icin kendimden utaniyorum 😞 ama veda etmeye elim gitmedi, bu hikayede, Nil'de kendimi buldum ve hep hatirlayacagim bir kitap olacak bu.. benim için yeri bambaska. İncelemeyi uyumadan önce bu gece yazacagim, ama okumadan gecmeyin.. yıllarin araya girmesi besanin dilinden bir şey kaybettirmemis aksine cok sey kazandirmis, iyi okumalar