10/10
·440 syf.··
Beğendi
·
13 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2025 10:26
·
2025 107. kitabı
Beyza Aksoy
8.2/10 · 201 okunma
·
803 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
nil
Gönderi Sahibi
on üç günde bitirdigim icin kendimden utaniyorum 😞 ama veda etmeye elim gitmedi, bu hikayede, Nil'de kendimi buldum ve hep hatirlayacagim bir kitap olacak bu.. benim için yeri bambaska. İncelemeyi uyumadan önce bu gece yazacagim, ama okumadan gecmeyin.. yıllarin araya girmesi besanin dilinden bir şey kaybettirmemis aksine cok sey kazandirmis, iyi okumalar
Bende başlamaya biraz çekiniyorum yıllardan sonra🙇🏻‍♀️ nasıl gidiyor?
nil
Gönderi Sahibi
hıhım.. hem cok sey degismis hem hicbir sey degismemis gibi.. umarim seversin iyi okuamalaaar, inceleme yazarsam etiketleyecegim senii, yazmazsam da fikirlerimi yazaarimm
nil
Gönderi Sahibi
sayfa 272.. pamirin caresizligine aglayabilirim su an
nil
Gönderi Sahibi
cok fazla sosyal medya dili var ve bunu sevmedim. ayrica kiz karakterler de cennet mahallesi pembeye falan dönmüs cirkeflikte nirvanaya ulasmislar ne gerek vardi mesela? tamam besa büyüdü aradan 10 yil gectikten sonra yazildi kitap ama ilk iki kitabin hatta direkt ilk kitabin vibeni alamiyorum ben. hissettirdijleri ayni degil. ve ruh kadehi ile bunun arasinda 7 yil olmasi ne alaka, 1-2 sene yeterdi bence, 7 yil abarti olmus
nil
Gönderi Sahibi
aslla hissettirmiyo ya of, hepsi cok sacma bekledigimize degmeyecek sanirim 😔
nil
Gönderi Sahibi
yarin devam edecegim, bol yildizli geceleer hepiniize
Reklam
nil
Gönderi Sahibi
"Bu ne demek biliyor musun? Bu demek oluyor ki, Nil, eğer bir gün bir aile kurmaya karar verirsem, çoсuk sahibi olmak istersem, ilk doğanı kendi ellerimle Akademi'ye teslim etmek zorundayım." besa böyle bisey olursa aglarim zirlarim bu arada