5/10
·184 syf.··
2018 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Nisan 2018 23:23
Şahsen beğenmediğim bir kitap oldu. Evrenin ruhu, menkıbe ve sürekli bir şeylerin peşinden gitmek üzerine yoğunlaşmış bir kitaptı anladığım kadarıyla. Kitaptan kendimce şunları anladım: Kişi sürekli bir arayış içerisindeyse sürekli bir hayali gerçekleştirmek peşindeyse ancak o zaman yüreği acıdan kurtulur ancak o zaman yüreği hafifler ve hayatı anlam kazanır. Kitaptan anladıklarım benim hayatta benimsediğim, inandığım görüşler olmadığı için pek beğenmedim açıkçası. Elbette bunlar benim şahsi görüşlerim, belki kitapta verilmek istenenleri tam olarak alamamış olabilirim. Saygılarımla
Edebiyat
SimyacıPaulo Coelho · Can Yayınları · 2024247bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.