Kitabın adı her ne kadar Yerdeniz Büyücüsü olsa da, içeriği hakkında bir araştırma yapmadan okumaya başlamıştım. Ve asla fantastik bir kurgu olduğunu tahmin etmemiştim. Ba-yıl-dım. Sanki “The Witcher” izliyor gibiydim kitabı okurken.
"Sanırım Yerdeniz Büyücüsü'nün en çocuksu yanı konusu: Büyümek. Büyümek, benim yıllarımı alan bir süreç oldu; bu süreci otuzbir yaşımda tamamladım ne kadar tamamlanabilirse; o yüzden de çok önemsiyorum. Çoğu genç de önemser. Ne de olsa esas işleri budur: Büyümek." diyor son sözünde Ursula K. Le Guin . Serinin devamını da hemen okumalıyım;)