Şiirle aram zaten limoni iken daha beter olmasına vesile oldu. Edebi yönünü eleştirmek niyetinde değilim ama hiçbirinin beni etkilemediğini de söylemekte bir sıkıntı olmayacağını düşünüyorum. Aralarında dinlerken çok beğendiğim şarkıların sözleri var, özellikle 2 tanesi. Çocuklar Gibi ve Eskisi Gibi(Ben sana gene vurgunum). Ben bu şarkıları Sezen Aksu ve Nükhet Duru'dan o besteler ile dinlemeseydim, bu şarkıları hiç duymadan şiirleri okusaydım beni yine etkilemezdi bence. Sol görüşlü olduğu bilinmekle birlikte bazı şiirleri bende kafa karışıklığına sebep oldu.