Serinin tamamlanmasını beklemekle çok iyi yapmışım gerçekten o sondan sonra nasıl beklERDİM!!?!?!!!!!!??
Sasha'ya zarar vermek için eve adam göndermesi dışında kendince "mantıklı" olduğunu düşünüp anlatılan diğer şeylerin hepsini yapmıştır Kirill inanırım. Rina Kent erkekleri ve onların problemleri ortadan kaldırma yöntemleri¯\_ಠ_ಠ_/¯
Bir haltlar olduğunu tahmin etmiştim ama Kirill GERÇEKTEN Mİ?!!!??! Gerçi istediğini elde etti o ayrı konu ama Sasha beyimizin burnunu sürt arkandayım kızım ᕦ( ⊡ 益 ⊡ )ᕤ
Anton olayına da çok şaşırdım hiç beklemediğim yerden çıktı valla bir anda. Yan'dan bahsetmelerinden çok mutlu oldum bence kesin Sasha'yı çözüp Adrian'a iletti. Lia ve Adrian tatlı bir sürpriz oldu umarım daha fazla görebiliriz kızlarımız birbirlerine arkadaş olabilirler. Ayrıca Rai ve Kyle kitabı ne zaman gelir? İHTİYAÇ!!!
Bu seneki son kitabım olacak yani aylarca olmasada bir kaç gün sabretmem lazım maalesef son kitap için (╥﹏╥)