·147 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2025 23:49 Hani bazı kitapların yeri insanda ayrı olur ya, işte bu kitap da benim için öyle. Birine hediye edilebilecek en kıymetli kitaplardan biri… Eser; biz insanlar için, kadınlar için, çocuklar için, Türkiye için çok önemli tespitler içeriyor. Bütün satırları alıntı olarak paylaşabilirdim, okudukça o derece hak veriyorsunuz. Aradan yıllar geçse de hiçbir şeyin değişmediği günümüzü anlatıyor. Ne acı… Ayrıca derler ya ‘’Hiçbir başarı cezasız kalmaz.’’ diye. Tam olarak bu cümlenin doğruluğunu kanıtlıyor eser bize. Tam bir Nevşehir-Ürgüp hayranı olarak hayaller içerisinde okudum kitabı, satır satır canlandırdım gözümde. Herkesin okuması çok değerli hissettirecek.