·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Nisan 2018 00:00 -Unutma;senin ışığını görmek isteyenler sana daha yakından bakacaktır.
-Hiç yıldızları izlediğin oluyor mu ? Ben hemen hemen her gece izliyorum. Hepsi uzaktan aynı görünüyor ama aslında o kadar farklılar ki.. Her gece gözüm coşkuyla parlayanların arasında ufak, sönük bir tanesine takılıyor. Kendimi onun yerine koyuyorum. O da etrafında o kadar yıldız varken kendini yalnız hissediyor mudur ?