Aşık bir adamın bir kadına gönderdiği mektuplardan oluşan kitap her nekdar günlük konuşmalardan oluşsa da içinde bir aşk barındırdığını farkediyor insan. Çünkü bir adamın gerçek aşkı ve bir kadına değil onun varlığına aşık oluşu var aslında. Her ne kadar kitabı beğensemde yazım hataları beni deli etti açıkcası. Yayın evi nasıl bu kadar berbat bir basım çıkartıyor hayretler içerisindeyim. Zevkle okunacak bir kitap bana işkence oldu. Kitap kesinlikle okunmalı ancak iyi bir çeviriyle okunmalı.