·226 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2026 23:13 Kitabın sonu tahmin ettiğim gibi bitti. Eden ettiğini buldu ne güzel. Kötülere de üzülecek değiliz ya!
Bir çırpıda okunabilen bir hikâye. Birçok yerinde Reşat'a sinir oluyorsun. Nefret edilesi insan!
Nuran güzel olduğu kadar cahil bir kız. Komşu kızların da telkinleriyle film artisti olma hayalleri kuruyor. Bu hayallere ulaşmanın yolunun abisinin iş arkadaşı Reşat'tan geçtiğini sanıyor. Reşat Nuran'ı kandırmakta hiç zorlanmıyor, tıpkı diğer kızlarda da zorlanmadığı gibi.
Bence güzel bir eser. Okurken sıkılmadım.