Aslında bu sefer Storytel üzerinden dinleyerek ilerlettim bu kitabı. Yıllar önce okumuştum fakat Yeşil Mürekkep kitabı sonrası tekrar Sabahattin Ali kitaplarını değerlendirmek istedim. Unuttuğum çok fazla kısım varmış, tekrar anımsamış oldum bu sefer okuduğum/dinlediğim kitapları not tuttuğum defterime aklımda kalan özeti ve değerlendirmeleri not ettim. Şimdi sırada diğer okuduğum ve henüz okumadığım kitaplarını bu listeye dahil etmek var. Kalemi harika bir yazar, kitaplarındaki olay örgüleri çok akıcı, çok güzel ilerliyor. Hiç sıkmıyor okuru. Bu kitapta da Raif efendi ve Maria’yı; aralarındaki o bambaşka dostluğu, aşkı, acıyı çok ince işlemiş. Yazdığı zaman olay olmasına, herkesin dikkatini çekmesine değecek bir kitap. Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali