kitap maalesef elimde biraz süründü. ince olmasına rağmen ağır bir dili vardı. akıcı da değildi. üstelik okuduğun her satırda seni düşünmeye ittiği için çok yavaş okuyosun. bir yandan iyi bir yandan ise hep olumsuzluk hep melankoli. yalnızlık konusunda yazdığı her cümlede kendimi buldum. daha çok etkilendim. bitirdigime sevindim. ovuldugu kadar olduğunu düşünmüyorum