Bahar Eriş 'in ilk Anne Beynim Aç kitabını okumuştum yıllar önce çok etkilenmiştim ikinci olarak Baharın İlk Şarkısı kitabını okudum çok beğendim çok güzel ders verici bi kitap herkesin okuması gereken bir kitap kesinlikle ve son olarak en sevdiğim alıntısını koyup incelememi bitirmek istedim "Seni üzmeye çalışanlar olursa hep içine bak. Orada ben varım, ağacın var, okuduğun kitaplar var, sen varsın, hayallerin var. İçindeki dünya bir sürü güzellikle dolu. Oraya bakmayı unutma sakın." kitapla kalın sevgiler