·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2018 19:07 Alt başlığı "Bir Peri Masalı" olarak geçen bu romanın her bilinçli birey tarafından okunması gerektiğini düşünüyorum. Pek bir yorum yapmak istemiyorum ancak biri "Hayvan Çiftliği" dese aklımda yankılanacak birkaç şey var, onları yazayım.
"Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!" /Tevfik Fikret'ten.