Mükemmel diyemesem de güzel bir roman olduğu açık. Hemen hemen her satırın, her cümlenin altını çizerek sindirip okumak gerekilen bir kitap. Öyle ki; hayatınıza yön verebilecek ders çıkarılabilecek ve aslında sakin kafayla okunursa daha iyi olabilecek romanlardan biri. Ama okunası, sonuçta Paulo Coelho :)