"Oku mutlaka, Sema'm" dediğim her kitabı okuduğun için sana çok teşekkür ederim canım benim. Bu benim için çok kıymetli :)
Senin gözünden farklı bir açıyla kitabı tekrardan gözden geçirmiş gibi hissettim nasıl güzel nasıl detaylı bir inceleme olmuş kalemine yüreğine sağlık gülyüzlüm ☺️