·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Kasım 2025 16:55 Tek bir kelime ile ifade edecek olursam: "sarsıcıydı". Yüreğimden vuruldum diyebilirim. Eskiden de bu tarz kitaplardan etkilenirdim; ancak anne olduktan sonra bu etkileşim kat be kat arttı sanırım.
Çoğu sayfasında gözyaşlarımı tutamadım. "Engelli" de deseniz, "özel" de deseniz "özel gereksinimli" de deseniz içinizde bir yerlerde tam olarak idrak edemediğiniz, duygudaş olamadığınız duygusuna kapılıyorsunuz kitabı okurken. O güzel insanların da duyguları, kalpleri ve belki de muhteşem bir zihinleri var bizim bilemediğimiz."