Jane Casey bu kitap onun ilk romanıymış. Gerçekten çok iyi. Başlarda çok yavaş akıp sonlara doğru bazı önemli anları uzun aktarmaması asıl olayların son kısımda okuyucuya bırakması bence eleştirilir. Ama yine de okuduğum için memnunum onun kalemiyle tanışmış olduğum için şanslı hissediyorum . Diğer kitaplarını da okuyacağım. Ölümün Soğuk SesiJane Casey