Doğayı korumamız gerektiğini bizlere bir kez daha hatırlatıyor bu kitap. Bir çocuğun doğayla kurduğu bağı arkadaşlığı beni çok mutlu etti. Bunun yanı sıra zorba davranışlarının da ne kadar kötü bir durum olduğunu bizlere sunuyor. Öğrencilerin okuması gereken bir kitap.