Mutlu olmamız için gerekli her şeye sahibiz, ama mutlu değiliz. Bir şey eksik.... Bu yüzden kitapların faydası olabilir diye düşündüm.
Edebiyat
·1 alıntı·
943 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.