“Ama okul kız-erkek karışık.”
“Bunun hiç önemi yok. Hatta daha da iyi. Frida ileride, toplumda kendini daha iyi savunmasını öğrenir.”
Frida böyle bir babaya sahip olduğu için çok şanslıydı aslında. Belki de yaşadığı tüm aksiliklere rağmen hayata 1-0 önde başlamıştı.
Her zaman, bütün acılara ve kötülüklere rağmen savaşmaya ve direnmeye...