Uçurtma avcısından sonra bundan da beklentim büyüktü. Ama olmadı. Onun yanında zayıf kalmış. Olaylar arasında da kopukluklar var. Yazar yarım kalmış olayları son sayfalarda bitirmiş ve "size açık vermedim" demek istemiş sanki. Ama kısa hikayeler şeklinde güzel yapım.