7/10
·639 syf.··
2018 33. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2018 01:01
Kitap hakkında birkaç kelâm etmek lâzım gelirse; sıkıcı olmamasına rağmen okurken zaman zaman baydığı oldu ve olacakları tahmin edebildim. Kitap için Hollywood filmlerinden birinin senaryosundan farksız olduğunu söylersem birçok kişi hemfikir olur herhalde... Kitabın anlattığı hikâye her ne kadar nevi şahsına münhasır -orijinal- olsa da günümüzde geçmesi sebebiyle, yukarıda da beyan ettiğim gibi âdeta bir Hollywood senaryosunu andırıyor. Hem hikâye hem de edebî bakımdan bu kitaptan kat be kat üstün kitapları okuduktan sonra Empati kitabı çok yavan kalıyor. Kitabın içinde de geçtiği gibi hikâye "X-Men" filmlerine çok benziyor. Bununla birlikte "Orphan Black" dizisiyle müşterek cihetleri olduğunu söyleyebilirim. Meselâ; Samantha Zinser karakteri bana oldukça dizideki Rachel karakterini hatırlattı. Kitabı yıllar evvel ilk okumaya teşebbüs ettiğimde -yazarın diğer romanı Olasılıksız'ı okuduktan sonra- ilk kitabın tadını alamamıştım. Kısmet bugüne imiş. Kısa aralıklarla okuyarak geç bitirmiş olsam da kitaptan geriye kalanlar bunlar...
Edebiyat
EmpatiAdam Fawer · April Yayıncılık · 202337bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.