Bence cok guzel bir inceleme olmuş, özellikle bahsettiğin bazi noktalar kitabı zihnimde tekrar canlandırdı hatta tekrar okuyasım bile geldi. :) Radyo tiyatrosunu paylaşman da cok iyi bir fikir ki dinleyecek arkadaşlara tavsiyem, lütfen okuduktan sonra dinleyin. Karakterler sanki ses kazaniyor ve kitabı başka bir boyutta deneyimliyorsun. Teşekkürler bu inceleme için, eline sağlık...