·60 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2026 21:00 Kitap kısa bir öykü kitabı. İlk okuma ile sonraki okumalarda farklı anlamlar çıkarılması en muhtemel kitaplardan. Bir okuma grubunuz varsa 20li yaşlardaki 30lu yaşlardaki 40 li ve 50li yaşlardaki hatta daha yaş almislardaki anlamlari farklilaşabilecek bir yazım. Çok beğendim. Ustaya saygılarimi sunar yürüdüğü yolun ışıklarla dolu olmasını isterim.